Family Lazarus - Arrival day

20 januari 2019 - Kanchipuram, India

FAMILY LAZARUS - ARRIVAL DAY

Dinsdag 15 januari

Bij familie Lazurus ( ouders van Kinsly) en Kingsly's prachtige gezin worden we ontvangen met een chai massala ( indiaase gekruide thee) en aan de so called ' bekende ronde tafel' hebben we heerlijk een indiaas ontbijt gegeten! 😍
Wat een prachtige mensen met een bijzonder unieke missie! 💖
De ouders van Kingsley zijn het werk van sponsorkinderen in Chennai al jaren geleden begonnen.

En hier ontmoeten we Babu, de beste vriend van Kingsly. 💪 Wat een lieve zorgzame man! De aankomende twee weken is hij ook onze gastheer, chauffeur en nog veel meer wat hij doet!
Betekenis van Babu in Tamils is sunlight en Babu in Hindi betekent a respectful title or form of address for a man, especially an educated one.
Deze naam verdient hij zeker! Wat een kerel!

Nadat we gesetteled zijn in onze accomodatie vertrekken we naar voor de opening van een nieuwe kerk in Karumbakkam ECR

Kijk even in de album Church Dedications hoe zoiets eruit ziet! Prachtig werk! En bijzondere ontmoetingen met de lokale mensen uit het dorp.
Omdat er meerdere kerken worden geopent zal ik er één deze week vertellen en dat is de EAGLE church die geopent gaat worden door de Spakenburgse girls uit ons India-Team!