Laatste dag voor vertrek

17 januari 2019 - Apeldoorn, Nederland

Met terugwerkende kracht schrijf ik nu Laatste dag voor vertrek!

Ik heb er maar een week voor genomen om te bedenken wat er mee moest voor een reis van twee weken. 30 graden zou het moeten zijn, dat is gelukkig fijn dan hoef ik niet de lange broeken en laag over laag kleding in te pakken. Laarzen blijven ook lekker thuis! Hello ballerinas, slippers and summersneakers in januari! 💃

Omdat ik natuurlijk veel moest meenemen naar India ( wat er al was aangeschaft met de opgehaalde bijdrages van alle INSPIRE school-acties) voor de schoolkinderen in dorpjes, voor het weeshuis moest ik wel even bedenken hoe ik het mee moest nemen. En had ik besloten zelf niet zoveel mee te nemen.

Emirates vliegtuigmaatschappij gaf 30 kg aan🤔 Dat is ongeveer mijn jongste dochter optillen toen ze 8 of was ze nou 10 jaar? in ieder geval ik had een inschatting😅

Toen kregen we in onze Indiagroeps app de vraag uit India om nog wat mee te 🤔brengen. Er werd gereageerd met " I am sorry brother Kingsley, the shops are closed on sunday"

Tja dan is met dit soortgelegenheden toch nog fijn dat het centrum van Apeldoorn gewoon open is! En op de laatste dag van vertrek ben ik nog even gaan shoppen💪 doosjes medicijnen, vitamines, bloeddrukmeter, bloedsuiker prikker gehaald.......... and so go on!

15.00 thuis gekomen en nu nog verder gaan inpakken. Je raad het al, ik kon over nieuw beginnen. Voor deze reis doen we natuurlijk alles.

Kortom: inpakken, uitpakken, inpakken,uitpakken, inpakken, bovenop de koffer gaan liggen om de koffer te sluiten en toen " Honey, can you help me" ik krijg de koffer niet dicht! Ja, dan ineens weeg ik niet zoveel😉 Thank you husband!

In mijn volgende verhaal zal ik vertellen waarom deze reis.

Vandaag donderdag 17 januari, so I have to catch up!

P.s korte verhaaltjes, wifi is absoluut niet sterk of zelfs niet aanwezig! But I will do my best💪

1. Rawina:
    17 januari 2019
    leuk leuk leuk!! We wachten op de volgende!!